New Challenger: Chase



"What's that? You're angry about failing Item Hunt? Why are you so upset? Aren't you accustomed to failure at this point?

...You want to challenge me to a duel? That's just silly. You'll never win. No, seriously, you'll never win. My good looks and fashionable clothing aren't all I have going for me, you know.

Fine, fine. I'm bored right now, anyway, and I could use a laugh. But it's going to cost you. I don't challenge just any loser, you know. I only challenge losers who have already given me a lot of sP. It's just more entertaining to me to add injury to insult. Literally."


Posted by: Cranberry
03/3/13 7:40 pm Leave Comment
Jeryn
Ugh.. I finished level 100. I cant quit, therefore, I cant fight him. :(
0
Blue
Hahahaha, what a cutie. :)
I love his new art, and his lovely personality. ;)
0
Ambien
I wish I could kick his ass. Damn you Chase.
/shakes fist at
0
MugoUrth
Eh, I think part of it is that I'd like to see more Pet characters who aren't generally unlikeable. Subeta's becoming too focused on human characters that the pets are starting to seem redundant.
0
nubby
has anyone ever noticed that kanis is like kat anis. so, cat anus. lol
0
Peppermint
Oooo, what sass. I love it.
0
Athielia
hahahhaha im at level 75, never dared to take up the quest for level 76. And his stats are way mad man!
0
Lungs
That art :D
0
NoelKreiss
Well, this gives me an excuse to play his quests again... Tho, not even my battle pet is ready for THAT bunny.
0
Kilala
....I knew Chase was snobby >.< he makes me hate playing Item Hunt~! Lovely art though :3, can't wait to challenge him, GONNA TAKE HIM DOWN TOWN~!!
0
TrueRukiaFan
If the Subeta Team wanted to make Chase sound like at absolute jerk, they succeeded.
0
caito
Look at that smug little face. I could punch it. "Get to Level 75 on Item Hunt!" "Oh okay, you're at level 73, bring me an item worth 24021384028340283028302830808sp!"
0
TestName
@Zelly Once you unlock him, he should stay on your challengers list indefinitely.
0
pumpkins
oh man, i don't want to know how people who've beat him already are going to get him as a challenger xD The art is FABULOUS though ♥
0
MugoUrth
Meh. I'd rather fights something more human.
0
Holy
Erm, not for me. What does he drop the 5th time?
0
Glitter
Chase, possibly the most hated Kanis on this site.
0
LizBlackDog
EEEEEEEEEEEE /item hunts like crazy
0
MurDerWolf
Well I will have his feet as good luck charms before the end of the month =3
0
Zelly
If we unlock him as a challenger but have no hope of beating him yet does he stay in the list or disappear like the Ice King does?
0
KyotoAngel
Sweet mother of pearl...that's one dapper little kanis!
Can I opt to hug him to bits instead?
He's just too adorable to fight. Absolutely love this new art. =)
0
Kip
What a haughty bunny. He needs a good smacking, no ivory silk gloves included.
Heh, I won't be looking forward to getting him, but I'll look forward to beating him when the day comes that I actually can. d:
0
Firaga
OH-HO-HOO IT IS O-- *sees stats*
. . . . . I'm sorry for wasting your time sir.
0
Nonchalant
Lol was going to quit and then saw his stats. Lol nopes.
0
MapleRose
Too bad I wouldn't be able to beat him yet, but I'm glad for the chance to, he's a jerk! look at that smug smile
0
Life
Wow, you can reset? I'll have to think about that XD Aerilee's not strong enough to fight him yet, but it is tempting to get it back as a way to make sp in the meantime...
0
ZombieMonster
Omg does Chase have an earring?! <3!!
0
Nepolink
Right, i didn't expect that loser bunny to be strong! ;u;
He looks too weak for those stats, hahaha, nice one though, someday i ripp his head off.
0
Keeper_of_the_triforce
I hope we'll get more NPCs to challenge. :D
0
VirtualDragon
Oh I am loving this guy. He's asking for a whooping LOL
0
TJPanda
The artwork is beautiful :). I haven't found him yet but hopefully he will show up soon. Do we have to be high level on item hunt and then give up a quest or can we give up on level 1-5 to find him? I tried on levels 1-5 and didn't see him XD.
*waits patiently for the day to reset to try to find him again* ^_^.
0
Anasazi
Die Bunneh!
0
Sirensong
@Cranberry - seriously? Best news ever. Thank you! I am so there.
0
Fenlai
I suppose I have a goal now.. I never really tried at Item Hunting.. Hehe. This will be fun. :D
0
Kaseydaqueen
OMG, multi-post , didn't mean for that to happen.:( Love the art on him, it's fits the character that I imagined him to have.:P
0
Fabled
Omg this bunny's goin' down.
0
Comet
still not making up for lack of zombie-ness.
0
Julie
Well, this will give me a reason to do Item Hunt. Too bad it's not retroactive...
0
Cranberry
@Sirensong -- you can reset yourself with a Gilded Item Tome, if you want to try again. :)
0
TestName
Oh. My. God.
0
Sirensong
Well, starting to wonder if finishing Item Hunt was really worth it. This really sucks.
0
BlogDog123
Deadpan snarker much?
0
Xen
omg yes. just yes.
0
McKay
OH MY DOG
0
chinacat
Finally... I can ACTUALLY punch him in the face instead of thinking about it!
0
So-so
FuuuFuuufuuu..not strong enough to fight you yet.. ..you tiny tiny rabbit :P
0
RNA
It's going to take a few days to get him as a challenger because I'm not in the higher levels yet -_-
What a smug little rabbit.
0
smilesnz
:) Glad to see Chase as a challenger! Still need to beat him up before I comment anymore:)
0
Deneb
One day I will be able to give this guy what he deserves.
0
EMILY
true life: i am a scheming douchebag
0
LadySlayer
revenge!!! o/ I lost several times in quests, Now I want revenge! lol
0
Kaseydaqueen
Finally I want to beat this guy.
0
Chissyrulez94
OH GAWD I've been wanting to fight that cotton tail behind for the longest C:<
0
Sora
Wow, Didn't know he was this rude outside of the Item Hunt page O_o
0
Cranberry
Life, the Gilded Item Tome is your friend.
0
CallaSoreon
I would love to fight him, also really great art for him. Nice job artist.
0
Chen
spiffy new art c:

I can't wait to punch this stupid bunny...

//also, art on the Item Hunt page isn't updated...? or is it not supposed to be updated?
0
Hunger
aw man....I guess my pet will be able to beat him someday, lol. I was hoping he wouldn't be that hard XD
0
Life
No fair, if you've beaten him you can't fight him? That stinks.
0
Laurie
Oh No! Whoops, Item Hunt only goes to level 100 right now! WHAT?!! *cries*
0
Fletch
It shouldn't be giving out at level 1 now. That was a mistake. But yes! It is still obtained by quitting -- at the right time x:
0
Laurie
You are on level 101 out of 100
You have played 0 out of 5 times today

Got the achievement and weapon and never went back. Looks like that's about to change - I really want a shot at this guy.
0
Froggy259
Oh No! Whoops, Item Hunt only goes to level 100 right now!

that stinks !!!
0
Kaseydaqueen
Finally I want to beat this guy.
0
nerd
I forfeited at level one also, got him first time.
A friend quit his quests five times in a row still hasn't got him.
0
Taily
omg i love the art! lol!
him and Sagittarius would probably get along.
0
Virus
LOL Damn those stats..... xD no way I'll be able to beat him.
0
Caraway
That totally sounds like something he'd say. By the way, can we have Quentin as a challenger too?
0
Magi
I forfeited at level 1 and got him. Dunno if it's because I've spent a lot of money with him in the past or if it's just a normal thing... or if that wasn't supposed to happened. XD
0
FLUX
Dammnnnn he is nasty. No freezing from what I can tell, boo.
0
bulleta
Good, I hate that douchebag
Can't beat him tho
0
LadySlayer
revenge!!! o/ I lost several times in quests, Now I want revenge! lol
0
Kora
Bring It On Chase Let's See What You Got
0
Angel
I gave up on his quest and didn't unlock him o.o
0
Lisa
Oh my god YES. I want to kick his furry blue ass SO badly. >:D
0
Foolkillersfancy
Oh how refined he is now... Asshat.
0
Kaseydaqueen
Finally I want to beat this guy.
0
Cranberry
All of you who think you can beat him are so cute. ;)

Thanks to Rah for the awesome challenger art! Love this smug little jerk.
0
Psychedelia
Chase, you Loving Richard.
0
FCoD
@Felix is right. You have to give up.

No way I can beat him:
Chase
Beginning Stats:

HEALTH 13,750
STRENGTH 4,500
DEFENSE 3,000
SPEED 2,500
EXP 3,777


0
Everdeen
Chase
Beginning Stats:
HEALTH 13,750
STRENGTH 4,500
DEFENSE 3,000
SPEED 2,500
EXP 3,777

nope
0
Blanche
OHH I HOPE I CAN GET HIM that is such an awesome npc to beat the crap out of 8D
0
exorcist
pretentious little crap :P
0
Kora
Bring It On Chase Let's See What You Got
0
Jovi
Love this art, but I'm so sad its not retroactive :P
0
Tefibi
Woohoo! Thanks for the new battle challenger. :D
0
Kitten
SEE YOU IN HELL CHASE!
0
Fashionisto
wow. guys, whoever managed to unlock him, let us know the level? please? *just as general info, of course*
nice art, though
0
Draken
haha not giving up when I'm currently on level 86..
0
Hunger
lol
Very nice artwork on him <3
0
Teacher
ahhh - he's a new battle opponent ;)
0
Felix
in case anyone is wondering how to get him you need to give up on his quest.
talk about ironic. XD
0
bail9418
guess i will have to wait until tomorrow :( already did them today
0
AnabellasSong
This is awesome!
0
Amanda
Man I wish he was retroactive. Losing at level 99 still hurts >.>
0
facade
perfectttttttttt
0
Wik
wat
0
Piplup
FINALLY YES YAAY
0
micheleey
What??
0
Delirium
*fistpump*
0
twocents
Love this art!
0
Strength
AHAHA, yesss! Finally, we can beat up Chase for asking for all those deal-breaking items.
0
micheleey
What??
0
Courtesy
Where is he?
0
Tobiko
I just finished my Item Hunt Quests today, now I want to know how much I need to sink to get him. And also stats, that'd be good too
0
Andrea
Someone's been mentoring Saggi lately, haven't they?

... that explains his attack on the economy that one time too, I bet. NOT LOOKING FORWARD TO WHATEVER LEVEL I'MA HAVE TO GET TO TO FIGHT HIM THOUGH XD;
0
Lypsyl
Yes!!!! I can't wait to Acorn Bomb him!
0
Klassikal
That is totally how I imagined Chase, even down to that smug face.
0
catnip
the stuck-up jerk. >:O (lovely art though ♥ )
0
WyldeLove
i love that they made him sound like a snooty arse. lol
0
Fawny
Haha wow, I don't even battle but I might have to start to get revenge on this dude.
0
kimcl91
I knew he was laughing at us when we failed at his item hunt!
0
Hamda
YESSSSSSSSSS

0
Emotional
Does this mean I'm going to have to make it to a certain level of item hunt and then fail to get him as a challenger D: Man.
0
Wik
wat
0
Xiocite
This will be awesome.
0
Shadow
lol awww. he looks so cute.
0
Farmer
Excited to see what this means!!! Already noticed the items have been revamped.
0
nerd
That art ♥
0
8=8
That's wonderful lol ^_^
0
Teacher
uh.. what?
0
Piplup
FINALLY YES YAAY
0
Virus
OMG YES O.O

PS I love the art here omg <3
0
fledgling
yessss.
0